بی باک، یک کارشناس ارشد هنر نیز در رابطه با بسته بندی محصولات صنایع دستی به ایسنا اظهار کرد: باید توجه داشت هزینه‌هایی که برای بسته بندی می‌شود هزینه مضاف نیست، چراکه بسته بندی بخشی از فرآیند تولید است و اگر درست و تخصصص صورت گیرد، می‌تواند مزیت‌های بسیاری از جمله کمک در تصمیم‌گیری خرید مصرف کننده و هویت بخشی به محصول، مدیریت مناسب چیدمان محصول و سهولت حمل و نقل دارد.

وی افزود: بسته بندی، ابتدایی‌ترین نیاز هر محصول پیش از عرضه به بازار است و علاوه بر کمک به فروش بهتر تولیدکننده، زمینه اشتغال زایی مناسبی برای طراحان این حوزه فراهم می‌کند.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها